teisipäev, 3. november 2009

Meenutusi vaheajast.

Isa tõi mulle hea tunnistuse eest šokolaadi. Ma käisin vaheajal vennaga maal. Me sõitsime ratastega ja jooksime võidu. Käisin rannas jalutamas.
Merlin

Vaheajal tegin seda mis mulle meeldis. Magasin hästi kaua ja õhtul sain olla kaua üleval ning võisin vaadata oma lemmikfilme.
Kenny

Minu vaheaeg oli lõbus. Ma käisin Elvas. Elva on tore koht.
Brandon

Vaheajal käisin ma Kihnus ja maal. Tegime sõpradega halloweeni. Sõitsin tõukerattaga, lugesin raamatut. Ma ootasin, et algaks kool.
Liisa

Minu vaheaeg oli lõbus. Käisin Tartus sõpradel külas. Mängisin liivahiirtega ja tegin kooki.
Juula

Vaheajal käisin ma kalal ja Hurgadas. Seal ma ujusin iga päev. Vaheajal sain ma onuks.
Romando

Mina käisin maal. Seal me ajasime kasse taga. Sain teiste poistega mängida.
Sander L.

Minu vaheaeg möödus kiiresti. Vanema käis mul külas ja käisime temaga poodides. Veel käisin ma lauatennise trennis. Peale seda jäin ma natuke haigeks. Veel käisin ma raamatukogus ja võtsin Leelo Tungla raamatu.
Rannar

Mina olin vaheajal maal. Seal on mul hobused, lehmad, vasikad ja koerad. Puu sees on onn ning selle sees on ka prügikast.
Adriana

Käisin vaheajal Helsingis. Mul oli tore vaheaeg.
Ramona

Mul oli lõbus vaheaeg. Käisime perega pitsat söömas. Vaheajal mängisin oma sõbrannaga. Lisaks lugesin läbi kaks raamatut.
Anna-Liisa

Vaheajal mängisin tädi juures kassiga. Aitasin kartuleid ja porgandeid müüa. Veel mängisin ma oma uue tahvliga, mille emme mulle ostis. Mulle meeldib kooli mängida.
Kätrin

Mina käisin maal onutütrega mängimas. Lisaks sain tädi töö juures olla. Lugesin raamatut.
Gettrid

Mina käisin vaheajal trennis. Natuke olin ka vanaema juures, lugesin ja mängisin sõpradega.
Marcus

Kõige lõbusam oli see, kui läksin riietega magama. Vaheajal ma kirjutasin ja arvutasin. Tahtsin väga kooli tulla.
Janeka

Kommentaare ei ole:

Jõuluvana kingikotist

leidis iga laps endale vahva mänguasja ja veidike magusat.