pühapäev, 20. oktoober 2013


Meenutused 1. veerandist  on paljudel meie klassi lastel vägagi sarnased.  


Mulle meeldis lugeda „Sirli, Siim ja saladused“ raamatut. Tore oli  Tolkuse rabas. Meil käisid külas välismaalased.- Anett

Mulle meeldis Tolkuse rabas, Krõlli ja lehepärja meisterdamine, klassikaaslaste sünnipäevade pidamine, Nunnu näitus, õpetajate päev.-  Jete-Miia

Minu imestuseks oli see, et 2. klassis ei panda hindeid. Mulle meeldib meie klass. Praegu läheb mul hästi joonistamises, tulevad ilusad pildid.- Ranel

Kunstide majas ja Tolkuse rabas oli lahe.- Kelis

Mul on siin klassis tore olla, on palju sõpru ja mind ei kiusata.- Devon
 
Mulle meeldisid kõik üritused.  Mul on nii tore pinginaaber.- Minni Joanna
 
Esimene veerand oli tore ja lõbus.- Kristjan
 
 

Kommentaare ei ole:

Jõuluvana kingikotist

leidis iga laps endale vahva mänguasja ja veidike magusat.