neljapäev, 26. märts 2009

Kuidas möödus vaheaeg?

Minu vaheaeg oli lõbus. Ma käisin Kihnus ja maal. Pidasin enda sünnipäeva ja teisel päeval oma sõbra sünnipäeva. Lisaks jõudsin täita ka lugemispäevikut.
Liisa

Mängisin vaheajal koeraga palli ja käisin ujumas.
Romando

Vaheaeg oli lustlik. Sõitsin rattaga ja mängisin sugulastega.
Janeka

Mina käisin maal. Tikkisin, mängisin õues, ehitasin lumememme, suusatasin ning kelgutasin. Kirjutasin sõbrale kirja.
Merlin

Käisin vaheajal sõpradel Soomes külas. Seal oli väga tore, külastasime mitmeid huvitavaid kohti.
Kendra

Mina olin vaheajal maal ja mängisin oma sõbraga lumesõda, sõime pannkooke. Kiikudes püüdsime käega suurt puuoksa katsuda.
Carl

Minu vaheaeg oli lõbus. Ma oli Rakveres, käisime ujumas ja jalutasime koeraga.
Ramona

Mina veetsin vaheaja maal. Kammisin hobuseid ja söötsin kanu.
Adraina

Tegin vaheajal tööd, pärast sõime kõik koos jäätist ja komme.
Ranno

Kommentaare ei ole:

Jõuluvana kingikotist

leidis iga laps endale vahva mänguasja ja veidike magusat.